کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

تزریق ژل خط خنده و قیمت تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو

تزریق ژل خط خنده و قیمت تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو

>> تزریق ژل خط خنده

منظور از تزریق ژل خط خنده چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به تزریق ژل خط خنده اختصاص دارد با ما همراه باشید تا درباره مزایا، عوارض و سایر جزئیات مربوط به تزریق ژل خط خنده اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. جالب است بدانید حتی خنده هم باعث ایجاد خط هایی در صورت شما می شود. به مرور زمان، خط خنده های روی صورت شما عمیق تر هم می شوند.

خط خنده بیشتر در صورت افراد مسن و کسانی که صورت های لاغرتری دارند دیده می شود. بعضی از افراد با دیدن خط خنده روی صورتشان، احساس پیری می کنند و به فکر راه چاره ای برای از بین بردن این خط ها می کنند. تزریق ژل می تواند راهی موثر برای رفع هر گونه خط خنده از روی صورت باشد.

 

تزریق ژل خط خنده

 

>> علت ایجاد خط خنده و نحوه رفع آنها

خنده باعث شل شدن پوست می شود و چین و چروک و خط های دائمی را روی صورت ایجاد می کند. خنده باعث افتادگی بافت صورت هم می شود و خطی را روی صورت ایجاد می کند که حتی بعد از اتمام خندیدن هم همچنان روی صورت می ماند. افزایش سن هم باعث کاهش چربی و انعطاف پذیری پوست صورت می شود و حتی باعث عمیق تر شدن خط خنده هم می شود.

خوشبختانه، راهی برای کاهش چین و چروک و خطوط خنده وجود دارد؛ با تزریق فیلرهای پوستی می توان به راحتی خطوط خنده را برطرف نمود و صاحب پوستی کاملا صاف و یکدست شد. فیلرهای پوستی در عمق پوست تزریق می شوند و باعث جوانی و طراوت پوست بیمار هم می شوند. بعد از تزریق ژل، حجم ژل تزریق شده در زیر پوست افزایش می یابد و از داخل باعث افزایش حجم صورت می شود و در نتیجه خطوط خنده را کاملا صاف می کند تا اثری از آنها روی صورت باقی نماند.

 

تزریق ژل

>> نحوه تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده در کلینیک پوست و مو انجام می شود و حدودا 30 دقیقه طول می کشد. ابتدا متخصص از کرم بی حسی استفاده می کند؛ البته ممکن است خود ژل حاوی لیدوکائین ( ماده ای برای بی حسی موضعی ) باشد و نیازی به بی حسی مجدد نباشد.

سرنگ بسیار کوچکی که حاوی مقادیر مشخصی از ژل است، روی نقاط مشخصی از پوست بیمار ( اطراف خطوط خنده یا در امتداد آنها ) تزریق می شود. بعد از تزریق ژل، بیمار می تواند فورا کلینیک پوست و مو را ترک نماید. تزریق ژل خط خنده نیازی به پانسمان ندارد و بیمار می تواند به راحتی به کارهای روتین خود بپردازد.

>> انواع ژل خط خنده

انواع متفاوتی از ژل برای رفع خط خنده وجود دارد؛ انواع ژل خط خنده عبارت است از:

  1. ژل دائمی
  2. ژل تقریبا دائمی
  3. ژل موقت

پر کاربردترین ژل برای رفع خط خنده، ژل موقت است زیرا اثرات ناشی از تزریق این ژل، کاملا موقتی است و در صورت عدم رضایت بیمار، متخصص می تواند به راحتی آن را از زیر پوست بردارد.

>> مدت ماندگاری تزریق ژل خط خنده

اثرات ناشی از تزریق ژل موقت برای رفع خطوط خنده، معمولا 6 الی 12 ماه ماندگاری دارد. بدن بیمار به تدریج، ژل تزریق شده را جذب می کند و خطوط خنده دوباره روی صورت ظاهر می شوند. بسیاری از بیماران برای تزریق دوره ای ژل، برنامه ریزی می کنند تا ظاهر جوان و شاداب خود را برای همیشه حفظ کنند.

>> بهترین مارک برای تزریق ژل خط خنده

بهترین مارک ژل خط خنده برای هر بیماری متفاوت است. با این همه تنوعی که ژل خط خنده دارد، انتخاب بهترین مارک ژل کار سختی است. اکثر ژل های خط خنده، از اسید هیالورونیک ساخته شده اند و خصوصیات و کاربردهای شبیه به هم دارند.

شما می توانید از متخصص خود، در زمینه انتخاب ژل خط خنده راهنمایی های مفیدی بگیرید زیرا متخصص با توجه به سطحی و یا عمقی بودن خطوط خنده صورت شما، بهترین ژل خط خنده را به شما پیشنهاد می دهد.

>> اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

در زمینه مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده، متخصص ها توصیه های زیادی می کنند از جمله :

>>>  سعی کنید روی صورت نخوابید: کسانی که روی صورت خود می خوابند مخصوصا بعد از تزریق ژل خط خنده، فشار زیادی را به صورت خود وارد می کنند و در نتیجه چین و چروک و خطوط زیادی روی صورت ایجاد می شود. خوابیدن روی صورت می تواند باعث ایجاد خطوط خنده هم بشود. اگر عادت دارید که به پهلو بخوابید، سعی کنید صورتتان با بالش تماسی نداشته باشد.     

>>>  از ضد آفتاب استفاده کنید و سیگار نکشید: نور آفتاب و سیگار باعث کاهش کلاژن و انعطاف پذیری پوست صورت می شود. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و کشیدن سیگار باعث می شود تا خطوط متعددی روی صورت ایجاد شود. هر روز به صورتتان ضد آفتاب بزنید و بخاطر بسپارید که سیگار تاثیر منفی روی جوانی و زیبایی صورتتان می گذارد.

>> عوارض تزریق ژل خط خنده

بعد از تزریق ژل خط خنده، ممکن است شاهد عوارض زیر باشید:

  1. قرمزی پوست
  2. تورم
  3. کبودی
  4. درد
  5. خارش
  6. حساسیت پوستی
  7. رنگ پریدگی پوست
  8. واکنش های آلرژیک در بدن
  9. عفونت
  10. ایجاد توده در زیر پوست

عوارضی مثل قرمزی و تورم پوست، در عرض 1 الی 2 روز برطرف می شوند و می توان با آرایش آن ها را پوشاند. عوارضی مثل کبودی، واکنش های آلرژیک و عفونت هم به ندرت برای بیمار بوجود می آید.

برای پیش گیری از ایجاد عوارض و اثرات جانبی ناشی از تزریق ژل خط خنده، تا چند روز از لمس و مالش صورتتان خودداری کنید زیرا وارد کردن هرگونه فشار و ضربه به نقاطی که ژل تزریق شده است، باعث پراکندگی ژل در زیر پوست می شود.

>> چه کسی کاندید مناسبی برای تزریق ژل خط خنده هستند؟

کاندیدهای تزریق ژل خط خنده، مردان و زنانی هستند که از وجود خطوط خنده روی صورت خود ناراحت هستند. اگر شما هم خطوط خنده عمیقی روی صورتتان دارید و از وجود آنها ناراحت و آزرده خاطر هستید، تزریق ژل خط خنده برای شما مناسب است.

بزرگسالانی که در شرایط خوب جسمانی به سر می برند، می توانند از تزریق ژل برای رفع خطوط خنده صورت خود استفاده کنند.

>> قیمت تزریق ژل خط خنده

هزینه تزریق ژل خط خنده بستگی به نوع ژل و میزان تجربه و مهارت متخصص دارد. معمولا هزینه تزریق ژل خط خنده بستگی به حجم ژل تزریق شده روی صورت بیمار دارد. هر چه خطوط خنده عمیق تر باشد، ژل بیشتری باید تزریق شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق ژل را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل خط خنده، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.