کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

تزریق چربی بهترین درمان لاغری صورت

>> تزریق چربی بهترین درمان لاغری صورت

مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز به بهترین درمان لاغری صورت یعنی “تزریق چربی” اختصاص دارد. اگر می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری بدست بیاورید و لاغری صورت خود را به صورت طبیعی درمان کنید، با ما همراه باشید تا با عمل تزریق چربی و تاثیر آن در لاغری صورت بیشتر آشنا شوید.

چافی صورت برای خانم ها اهمیت زیادی دارد و البته درصد قابل توجهی از آقایان هم از مشکل لاغری صورت رنج می برند. راه های طبیعی زیادی برای چاقی صورت وجود دارد مثل افزایش نوشیدن آب و غیره ولی، این راهکارها تاثیر زیاد و قابل توجهی بر روی صورت نمی گذارند.

 

تزریق چربی بهترین درمان لاغری صورت

 

لاغری صورت ممکن است به دلیل افزایش سن، رژیم های سخت غذایی، سبک زندگی، مصرف دارو (مثل آسپرین و غیره) ، مصرف الکل، سیگار، قلیان و غیره بوجود بیاید. لاغری صورت باعث افتادگی گونه ها می شود و پوست هم به مرور شل می شود؛

در واقع در اثر عواملی که ذکر شد، حجم بافت های چربی صورت به مرور کاهش می یابد و همین باعث شل شدن و افتادگی صورت می شود.

تزریق چربی

>> تزریق چربی

تزریق چربی بهترین راه برای درمان لاغری صورت است زیرا چربی از بدن خود فرد گرفته می شود. چربی از جاهایی از بدن گرفته می شود که منبع خوبی ازچربی باشند مثل ران، شکم، باسن، بازوها و غیره.

البته عضوی که به عنوان اهدا کننده چربی انتخاب می شود، در هر فرد متفاوت است. چربی در نواحی مختلفی از صورت تزریق می شود مثل گونه ها، پلک بالایی چشم، زیر چشم، لبها، پیشانی، میان دو ابرو و چانه. تزریق چربی در گونه ها باعث پرتر نشان دادن صورت شما می شود.

البته چربی کاربردهای دیگری هم دارد مثلا برای چاقی دست ها و افزایش حجم سینه ها هم استفاده می شود. نتایج بعد از تزریق چربی شما را حیرت زده می کند، زیرا علاوه بر درمان لاغری صورت باعث رفع چین و چروک و انواع اسکار روی پوست صورتتان می شود. افرادی که دارای تناسب صورت نیستند، چانه کوچکتری نسبت به ساختار صورتشان دارند و صورت و چشمان گودرفته ای دارند، می توانند برای رفع این مشکلات، اقدام به تزریق چربی کنند.

>> نحوه تزریق چربی

جراح با استفاده از سرنگ چربی بدن شما را می گیرد و چون چربی با مقداری خون همراه است، آنها را از هم جدا می کند و چربی خالص را روی گونه ها و سایر قسمت های پوست صورت شما تزریق می کند. در هنگام تزریق چربی هیچ دردی را احساس نمی کنید زیرا پزشک از بیهوشی موضعی برای کاهش درد استفاده می کند.

>> مزایای تزریق چربی برای صورت

همانطور که می دانید، چربی از خود بدن بیمار گرفته می شود و سپس به نقاط مورد نظر تزریق می شود. بعد از تزریق چربی، این چربی های تزریق شده سازگاری زیادی با صورت دارند چون ساختار آنها شبیه به هم است و فقط محل قرار گیری آنها با یکدیگر متفاوت است.

برعکس تزریق ژل که با عوارض زیادی همراه است، مثل جابجایی ژل روی صورت و مصنوعی بودن حالت آن، تزریق چربی برای صورت ظاهری کاملا طبیعی و زیبا به ارمغان می آورد. عوارض تزریق چربی مثل قرمزی، کبودی و ورم کاملا موقتی هستند و سریع برطرف می شوند.

یکی از مزایای مفید تزریق چربی این است که اگر چربی ای باشد که از بدن برداشته می شود بیشتر از مقدار چربی مورد نیاز باشد، می توان این چربی اضافی را در فریزر نگه داری کرد و در دفعات بعدی هم از آن استفاده کرد.

در تزریق چربی امکان بروز حساسیت هم وجود ندارد چون چربی از خود بدن تامین می شود. در مواردی که چین و چروک صورت عمیق شده باشد و دیگر بوتاکس فایده ای نداشته باشد هم تزریق چربی بجز پر کردن صورت، تاثیرات ماندگاری را برای برطرف کردن چین و چروک صورت به دنبال دارد.

چربی نسبت به سایر فیلرها نتایج بهتری را بدنبال دارد. چربی تزریق شده در زیر پوست جا به جا نمی شود و در همان محل فیکس و ثابت می ماند. تزریق چربی در بیمارانی که سن زیادی دارند هم به راحتی انجام می شود.

>> تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق چربی

تعداد دفعات تزریق چربی کاملا بستگی به صورت و میزان لاغری آن دارد. معمولا می توان هر چند ماه چربی را تزریق کرد تا بیمار به نتایج ایده آل خود برسد ولی درصد زیادی از بیماران با یکبار تزریق چربی هم نتیجه خوبی می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ با ” کلینیک تخصصی پوست و مو رز ارتباط برقرار نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.