کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

لیزر موهای زائد صورت و هزینه آن

لیزر موهای زائد صورت و هزینه آن

>> لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت یکی از حساس ترین بخش های بدن است و استفاده منظم ار روش های رفع موهای زائد باعث آسیب به پوست صورت می شود و این مسئله دغدغه بزرگی برای خانم ها و آقایان به شمار می آید.   لیزر موهای زائد صورت   روشی وجود دارد که می تواند به طور موثر، بی خطر و دائم موهای زائد صورت را کاهش بدهد و هیچ آسیبی هم به پوست حساس صورت وارد نکند. لیزرموهای زائد با نشانه گرفتن ریشه موهای تیره، آنها را به طور کامل تخریب می کند. جاسات لیزر در عرض چند دقیقه به اتمام می رسند و شما یک قدم به پوستی صاف، نرم و زیبا که همیشه آرزوی آن را داشته اید نزدیک شده اید.

>> لیزر موهای زائد صورت برای خانم ها

رشد موهای زائد در بالای لب ها، چانه، گردن و دو طرف صورت برای بسیاری از خانم ها نگران کننده است و حتی باعث می شود که نتوانند به فعالیت های عادی خود ادامه بدهند.   لیزر موهای زائد صورت   لیزر موهای زائد میتواند استرس خانم ها را در مورد موهای زائد صورت کاهش بدهد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. خانم ها با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به بند و یا وکس موهای زائد صورتشان ندارند.

>> لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

این قفقط خانم ها نیستند که می توانند از لیزر برای رفع موهای زاد صورت خود استفاده کنند، بلکه مردها هم می توانند بجای اصلاح ریش و سبیل خود از لیزر استفاده کنند. مردها می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد در بخش های زیر استفاده کنند:
  1. گردن و ریش
  2. پشت گردن

>> انواع لیزر موهای زائد صورت

1- لیزر کامل صورت

لیزر کامل صورت شامل همه ی بخش های صورت می شود مثل: قسمت بالایی لب ها، چانه، گونه ها، بینی، خط ریش یا موی جلوی گوشها، پیشانی، فک، بالای ابروها و بین ابروها زمان لازم برای لیزر کامل صورت: 5 تا 10 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

2- لیزر نواحی کوچک صورت

لیزر نواحی کوچک صورت شامل یک یا چند تا از بخش های صورت می شود که بیمار قصد لیزر آن را دارد. زمان لازم برای لیزر نواحی کوچک صورت: 5 الی 10 قدیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

3- لیزر صورت و گردن

لیزر صورت و گردن شامل لیزر کامل صورت، جلو و پشت گردن می شود. زمان لازم برای لیزر صورت و گردن: 5 الی 15 دقیقه فاصله بین جلسات: هر 4 الی 6 هفته

>> عوارض اثرات جانبی لیزر موهای زائد صورت

1- قرمز شدن پوست صورت و درد

درد خفیف و قرمر شدن پوست صورت یک عارضه طبیعی محسوب می شود. در بعضی از افراد در کنار قرمزی، تورم هم بوجود می آید.

2- ایجاد پوسته

10 درصد از بیماران در هنگام استفاده از لیزر الکساندریت با عارضه ایجاد پوسته بر سطح پوست خود مواجه می شوند. ایجاد پوسته در صورت باعث هیچگونه مشکل خاصی نمی شود؛ فقط یک سری مراقبت ها لازم است که بیمار باید انجام بدهد تا این پوسته ها عفونی نشوند و یا تبدیل به اسکار نشوند.

3- آسیب به چشم

در صورتیکه که در هنگام لیزر از عینک های مخصوص لیزر استفاده نشود، نور لیزر به چشم ها آسیب می رساند؛ مخصوصا وقتی که برای لیزر موهای زائد صورتتان از عینک مخصوصی استفاده نکرده باشید.

4- تغییر رنگدانه های پوست

بعد از لیزر رنگدانه های پوست صورت ممکن است با تغییراتی مواجه بشوند. مثلا بخش هایی از پوست که تیره تر است ممکن است، به طور موقت روشن تر می شود. در بیمارانی که با این عارضه مواجه می شوند، معمولا بعد از چند مدت پوست به رنگ طبیعی خود بر می گردد.

5- سوختگی و تاول در صورت

ایجاد تاول در روی صورت و سوخنگی پوست عارضه بسیار نادری است که در اثر تماس شدید و بیش از حد دسنگاه لیزر با پوست صورت بوجود می آید. قبل از لیز موهای زائد صورتتان از کمپرس سرد استفاده کنید تا با عارضه ای مثل سوختگی مواجه نشوید. تجربه و مهارت بالای متخصص یا تکنیسین هم در جلوگیری از سوختن و ایجاد تاول در روی صورت، نقش بسیار مهمی دارد.

>> نتایج بعد از لیزر موهای زائد صورت

بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد، صورت شما کاملا قرمز می شود و طوری بنظر می رسید که انگار در آفتاب سوخته اید. استفاده از کرم آلوئه ورا بر روی پوست صورت که از قبل در داخل یخچال نگه داری شده است، می تواند قرمزی پوست را تا حد زیادی کاهش بدهد و بلافاصله بعد از اتمام لیزر موهای زائد باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا با عارضه تغییر رنگدانه های پوست صورت مواجه نشوید. ممکن است چند تا برآمدگی به رنگ های سفید یا قرمز در روی پوستتان ایجاد بشود که نباید به آنها دست بزنید و بعد از چند ساعت خود به خود از بین می روند. استفاده از آنتی هیستامین هم به پوست کمک می کند تا سریع تر به حالت نرمال خود بارگردد.

>> قبل از لیزر موهای زائد صورت چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

  1. 2 الی 3 روز قبل از اینکه در کلینیک برای لیزر موهای زائد خود حضور یابید، موهای صورتتان را شیو کنید تا لیزر تاثیر بهتری در رفع مهای زائدتان داشته باشد.
  2. قبل از لیزر موهای زائد، بر روی صوتتان هیچگونه خراش یا جراحتی ایجاد نکنید
  3. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید
  4. چند روز قبل از لیزر موهای زائد صورتتان از انواع کرم ها و محصولات استفاده نکنید چون ممکن است باعث افزایش حساسیت پوست شما در برابر نور لیزر بشوند.

>> محدودیت های لیزر موهای زائد صورت

  1. نتایج لیزر موهای زائد صورت دائمی نیست. نتایج لیزر در صورت می تواند فقط تا چند هفته تا چند ماه ماندگاری داشته باشد و برای اینکه بیمار بتواند به طور دائم از شر موهای زائد صورت خود راحت شود، باید در همه ی جلسات لیزر موهای زائد صورت شرکت کند.
  2. لیزر موهای زائد صورت به بیمار این ضمانت را نمیدهد که موهای زائد را در همه ی بخش های صورت از بین ببرد.

>> هزینه لیزر موهای زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد صورت بستگی به بخش/ بخش هایی از صورت دارید که قصد لیزر آنها را دارید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

>> آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

هر روشی که برای رفع موهای زائدتان استفاده می کنید، با عوارض خاصی همراه است. در بین روش های مختلفی که برای رفع موهای زائد وجود دارد، لیزر طرفدار بیشتری دارد و نتایج آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.   آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود     لیزر موهای زائد نه خطر سوختن پوست را دارد، نه به استراحت نیاز دارد و حتی باعث نرم تر شدن پوست شما نسبت به قبل می شود. استفاده از دستگاه لیزر توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و درصد مشکلات و عوارضی که تاکنون برای بیماران به دنبال داشته است، زیر 1 درصد است؛ بخاطر همین، لیزر یکی از ایمن ترین و بی خطرترین روش های رفع موهای زائد بدن است. یکی از مسائل و چالش هایی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد این است که آیا لیزر موهای باعث نارایی می شود؟ شاید این مسئله دغدغه شما هم باشد.

>> ایا لیزر باعث نازایی زنها و مردها می شود؟

از آنجایی که زنهای باردار یا شیرده برای استفاده از لیزر محدودیت دارند و بهتر است برای سلامت جنین خود چد ماه قبل از بارداری، در طول بارداری و شیردهی به نوزاد خود از لیزر استفاده نکنند، تاثیر لیزر بر نازایی هم تبدیل به دغدغه بزرگی برای مردها و زنها شده است. خوشبختانه طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، لیزر باعث نارایی نمی شود. پرتوهای نور لیزر فقط روی فولیکول های مو تاثیر می گذارند و با ایجاد حرارت فولیکول ها را تخریب می کنند؛ پرتوهای نور لیزر رنگدانه های پوست را مورد هدف خود قرار می دهند و به ارگان های جنسی نمی توانند برسند. حتی اگر بتوانند به اندام های جنسی برسند، بخاطر ماهیت پرتوهای لیزر، هیچ آسیبی به تخمدان ها نمی رسد. در مردها هم لیزر موهای زائد تاثیری بر روی اسپرم ها و و اندام های جنسی نمی گذارد. لیزر موهای زائد هیچ تاثیری بر روی نازایی زن ها و مردها نمی گذارند.

>> آیا لیزر موهای زائد تخمدان ها را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث نازایی می شود؟

نفوذ پرتوهای لیزر به سیستم داخلی بدن و اندام های جنسی واقعیت ندارد و متخصص های بسیاری بر این باورند که چنین چیزی امکان پذیر نیست. درست است که لیز می تواند اثرات جانبی خاصی را به دنبال داشته باشد ولی عوارضی مثل ایجاد اسکار، تورم و تغییر رنگ پست بسیار خفیف هستند و نازایی جزو اثرات جانبی لیزر موهای زائد نیست.

>> آیا لیزر موهای زائد بیکینی خطرناک است؟

فرآیند لیزر موهای زائد بیکینی هم مثل لیزر بخش های دیگر بدن است که در آن لیزر به فولیکول موهای زائد بیکینی، آسیب زیادی را وارد می کند و از رشد موهای زائد جلوگیری می کند. بعد از لیزر موهای زائد بیکینی، بیمار شاهد اثرات جانبی مثل قرمر شدن پوست است؛ لیزر موهای زائد بیکینی هیچ تاثیری بر روی نازایی بیمار نمی گذارد.

>> چگونه می توانیم ریسک های مربوط به لیزر موهای زائد را کاهش بدهیم؟

1- شما میتوانید برای لیزر موهای زائد خود به نزد متخصص در کلینیک مراجعه کنید زیرا کلینیک ها برای انجام لیزر موهای زائد دارای مجوز هستند. بر اساس تحقیقاتی که در سال های 2008 تا 2013 انجام شده است، 86 درصد از افراد در مراکز نامعتبری مثل آرایشگاه ها اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند که در نتیجه ریسک عوارض ناشی از لیزر هم بالاتر می رود. 2- اطمینان حاصل کنید که کلینیک اتخابی شما بهترین نوع از دستگاه لیزر را دارد. شما باید در مورد تنظیمات دستگاه لیزر هم مطمدن بشوید. دستگاه لیزر باید متناسب با رنگ پوست و موی شما تنظیم شده باشد. اگر پوست تیره ای دارید، لیزر موهایر زائد می تواند برای شما ریسک های بیشتری را به دنبال داشته بابشد؛ البته دستگاه های لیزری هم وجود دارند که وقتی ملانین ها را  مورد هدف خود قرار می دهند، عملکرد دقیق تری دارند و بنابراین باعث سوختگی یا تغییر رنگ پوست هم نمی شوند. اگر کلینیک انتخابی شما از یک دستگاه لیزر برای انواع مختلف پوست استفاده می کند، نتیجه خوبی از لیزر نمی توانید بگیرید. 3- پوست هر فردی با سایر افراد متفاوت است. حتی اگر متخصص از تجربه و مهارت بالایی برخودار باشد، باز هم احتمال ایجاد عوارض و اثرات جانبی هست. بهترین راه برای اینکه از بیخطر بودن نور لیزر برای پوستتان مطمئن بشوید این است که از قبل در بخش کوچکی از پوستتان تستی را انجام بدهید تا ببینید که بدن شما چه واکنشی نسبت به نور و حرارت لیزر از خودش نشان می دهد.

>> چه عواملی باعث نازایی در زنها و مردها می شود؟

  1. 10 درصد از نازایی زنها بخاطر مشکلات رحمی مانند فیبروم رحم و پلیپ است.
  2. سیگار کشیدن خانم ها و آقایان باعث نازایی می شود؛ سیگار بر روی تعداد اسپرم ها هم تاثیر می گذارد.
  3. مصرف الکل در خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در ناباروری دارد. اگر قصد بارداری دارید هم نباید از الکل استفاده کنید. مصرف الکل باعث نقص در جنین می شود؛ پس بهتر است در دوران بارداری هم از مصرف الکل خودداری کنید. در مردها هم مصرف الکل در کاهش تعداد اسپرم ها تاثیر منفی می گذارد.
  4. مصرف داروهای خاص در خانم ها و آقایان هم یکی از فکتورهای مهم است.
  5. رژیم غذایی و ورزش بر قدرت باروری خانم ها و آقایان تاثیر می گذارد. خانم هایی که اضافه وزن یا کمبود وزن دارند، در باردار شدن دچار مشکل می شوند.
  6. سن خانم ها و آقایان هم تاثیر زیادی در نازایی می گذارد. قدرت باروری زنها با افزایش سن کاهش پیدا می کند و مردهای بالای 40 ساله هم قدرت باروری کمتری در مقایسه مردهای جوان تر دارند.
  7. بهتر است مردها کمتر از سونا و یا حمام بخار استفاده مکنند زیرا گرمای بالا بر تولید اسپرم تاثیر می گذارد.
  8. بیماری هایی مثل سرطان و مصرف داروهای شیمی درمانی هم در قدرت باوردی مردها و زنها تاثیر می گذارد.
نکات آخر : اگر هنوز هم در مورد تاثیر لیزر موهای زائد بر روی نازایی نگران هستید، این استرس را باید از خودتان دور کنید. خانم هایی که قصد بارداری دارند هم نباید به این مسائل فکر کنند. تاثیر لیزر بر روی نازایی فقط یه شایعه است و لیزر روشی ایمن و بی خطر محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.   


جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

قبل از لیزر موهای زائد به چه مواردی توجه کنیم ؟

قبل از لیزر موهای زائد به چه مواردی توجه کنیم ؟

>> نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

اگر تعطیلات نزدیک است و یا قرار است موقعیت خاصی برایتان پیش بیاید، شاید اولین فکری که به ذهنتان می آید این باشد که راهی پیدا کنید تا هر چه سریع تر از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید زیرا موهای زائد نمی گذارند که شما بدن صاف و زیبای خود را به نمایش بگذارید.   قبل از لیزر موهای زائد     معمولا در چنین شرایطی، لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای حذف دائمی موهای زائد است و تاثیرات بهتری نسبت به وکس و یا شیو دارد. قبل از اینکه گوشی خودتان را بگیرید و به دنبال نزدیک ترین کلینیک برای لیزر موهای زائدتان باشید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

1- بهترین کلینیک را انتخاب کنید

انتخاب کلینیک یکی از فاکتورهای مهم در لیزر موهای زائد است. به دنبال کلینیکی باشید که متخصص های با تجربه ای دارد و از آخرین تکنولوژی روز برای لیزر موهای زائد استفاده می کند تا بیمار تجربه خوبی از لیزر داشته باشد و شاهد عوارض جانبی خاصی هم نباشد؛   قبل از لیزر موهای زائد   به سلامت پوست و بدنتان اهمیت بدهید و بهترین کلینیک را برای انجام موهای زائدتان انتخاب کنید. کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصانی مجرب و دارا بودن آخرین تکنولوژی روز، بهترین کلینیک در تهران است. البته کلینیکی که انتخاب می کنید باید قبل از لیزر موهای زائدتان، جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب بدهد. اگر متوجه شدید که کلینیکی که اتتخاب کرده اید، هیچ جلسه مشاوره ای را برای شما ترتیب نداده است، بهتر است آن کلینیک را برای لیزر موهای زائدتان انتخاب نکنید. در جلسه مشاوره، متخصص در مورد سوابق پزشکی مخصوصا در مورد داروهایی که بیمار در حال حاضر استفاده می کند (داروهایی که بر روی نتایج لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند و حتی احتمال ایجاد اثرات جانبی را هم افزایش میدهند)، در مورد هدف های شما از لیزر موهای زائد و اینکه آیا کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر (مخصوصا از نظرنوع و رنگ پوست) سوالاتی را از بیمار می پرسد. در جلسه مشاوره شما می توانید هر سوالی که برایتان پیش آمده است را از متخصص یپرسید.

2- تست قبل از لیزر موهای زائد را انجام بدهید

در جلسه مشاوره و قبل از لیزر موهای زائد، از بیمار تستی گرفته می شود مشخص بشود که آیا پوست بیمار حساسیت خاصی به لیزر دارد یا خیر و نتیجه این تست در نحوه انجام لیزر و اقداماتی که باید برای پوست شما در حین لیزر انجام بشود هم تاثیر زیادی می گذارد.

3- برای لیزر موهای زائد وقت مناسبی را تعیین کنید

هنگامی که می خواهید اقدام به لیزر موهای زائدتان کنید، باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد در بعضی از بخشهای بدن به مدت زمان طولانی تری احتیاج دارد؛ مثلا لیزر موهای زائد پاها نسبت به لیزر موهای زائد زیر بغل به زمان کوتاه تری نیاز دارد. خانم ها هم نباید در دوران قاعدگی خود برای لیزر موهای زائدشان برنامه ریزی کنند زیرا در آن شرایط حساس تر از حالت عادی هستند و درد بیشتری را احساس می کنند. نوشیدنی هایی کافئین دار مثل قهوه هم می تواند میزان حساسیت و درد بیمار را در حین لیزر افزایش بدهد؛ بنابراین سعی کنید صبح ها برای لیزر موهای زائد برنامه ریزی نکنید.

4- از محصولات مراقبت پوست استفاده نکنید

در هنگام لیزر موهای زائد پوست شما باید باید عاری از هرگونه مواد آرایشی، لوسیون و کرم باشد زیرا در صورت استفاده از این محصولات، لیزر نمیتواند تاثیر خوبی بر رفع موهای زائد بگذارد. یکی از چیزهایی که به هیچ وجه نباید از آن استفاده کنید، محصولات برنزه کننده پوست است؛ البته در معرض نور آفتاب هم نباید قرار بگیرید. 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از این محصولات استفاده کنید. لیزر موهای زائد بر روی پوست برنزه؛ اثرات جانبی ناشی از لیزر را هم افزایش می دهد که شامل روشن شدن و سوختن پوست و ایجاد تاول است. استفاده از محصولات مراقبتی پوست بر روی نتایج نهایی لیزر هم تاثیر منفی می گذارند.

5- بخش مورد نظر را شیو کنید

شاید برایتان کمی عجبیب به نظر برسد ولی قبل از لیزر موهای زائد باید موهایتان را شیو کنید. بهتر است 1 الی 2 روز قبل از لیزر، موهای زائدتان را شیو کنید. لطفا توجه کنید که در روزی که قرار است لیزر اجام بدهید، نباید موهای زائدتان را شیو کنید زیرا اینکار فقط پوست شما را حساس تر می کند. اصلاح موهای زائد بخش مهمی از فرآیند لیزر محسوب می شود زیرا باعث می شود تا موهای زائد به مرحله رشد خودشان برسند و در نتیجه دستگاه لیزر هم این موها را به آسانی مورد هدف خود قرار می دهد. علاوه بر این، شما نباید از وکس، موچین و لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنید. وکس، موها را از ریشه خارج می کند؛ در حالیکه لیزر موهای زائد فولیکول های مو را مورد هدف خود قرار میدهد و به آنها آسیب می رساند. به عبارت دیگر در هنگام  لیزر، باید مویی در سطح پوست وجود داشته باشد که لیزر به فولیکول آن آسیب برساند ولی وکس مانع از این عملکرد لیزر می شود.

6- چند هفته قبل از لیزر موهای زائد به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

کرم ضد آفتاب شما حداقل باید اس پی اف 30 را داشته باشد تا بتواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. همانطور که می دانید لیزر موهای زائد بر روی پوست های آفتاب سوخته یا برنزه هیچ تاثیری ندارد. بعد از لیزر موهای زائد هم پوست شما حساس تر می شود و به محافظت بیشتری نیاز دارد پس بعد از لیزر هم همچنان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

7- خودتان را برای کمی درد در حین لیزر موهای زائد آماده کنید

اگرچه در بسیاری از تبلیغات گفته می شود که لیزر موهای زائد هیچ دردی ندارد ولی بعضی از بیماران در هنگام لیزر، درد زیادی را تجربه کرده اند. در حین لیزر موهای زائد ممکن است دردتان خفیف تا شدید باشد. بیشتر بیمارانی که درد زیادی را در حین لیزر موهای زائد تجربه می کنند، دارای پوست تیره و موهای زبری هستند. نکته آخر: لیزر موهای زائد برای همه افراد معجزه نمی کند و شما باید توقعات درستی از لیزر داشته باشید؛ حتما در مورد تمام جوانب لیزر با متخصص خود صحبت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com 

لیزر موهای زائد زیر بغل و فواید و اثرات جانبی آن

لیزر موهای زائد زیر بغل و فواید و اثرات جانبی آن

>> لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از موقعیت هایی که اکثر ما (مخصوصا خانم ها) با آن مواجه می شویم، این است که لباس مورد علاقه مان را می پوشیم و بعدا می فهمیم که موهای زیر بغلمان را امروز اصلاح نکرده ایم؛ تازه اگر هم خیلی دیر متوجه این قضیه بشویم، مجبور هستیم بازوهایمان را روی زیر بغلمان نگه داریم تا کسی متوجه نشود.   لیزر موهای زائد زیر بغل   با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به شیو روزانه موهای زائد خودتان ندارید و می توانید با خیال راحت هر لباسی را که دوست دارید را بپوشید. شیو موهای زائد باعث تیره شدن زیر بغل،  ایجاد کیست، افزایش موهای زیر پوستی و حتی احتمال خونریزی از سطح پوست هم وجود دارد. لیزر موهای زائد، موها را از ریشه تخریب میکند و باعث ریختن موهای زائد می شود. با لیزر موهای زائد، منافذ پوست هم بسته می شوند و در نهایت پوستی نرم و لطیف باقی می ماند.

لیزر موهای زائد زیر بغل

>> تاثیر لیزر بر کاهش و توقف رشد موهای زائد

ابتدا دستگاه لیزر روی طول موج مخصوصی تنظیم می شود. دستگاه لیزر با ضربه های مکرر خود بر روی پوست زیر بغل، رندگدانه های سیاه مو را نشانه می گیرد ولی بر روی خود پوست تاثیری نمی گذارد. نور لیزر به ریشه موهای زائد می رسد و با آسیب به فولیکول ها از رشد موهای زائد در آینده جلوگیری می کند. میزان تاثیر لیزر موهای زائد به رنگ و میزان ضخامت موهای زائد و همچنین به رنگ پوست بیمار هم بستگی دارد؛ تقریبا موهای زائد زیر بغل در همه ی افراد سیاه و ضخیم هستند و براحتی می توان با لیزر از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.

>> فواید لیزر موهای زائد زیر بغل

راه های زیادی برای از بین بردن موهای زیر بغل وجود دارد؛ مثل وکس، شیو و الکترولیز. هیچکدام از این روش ها نمی توانند جای لیزر موهای زائد را بگیرند. برای زنها، حذف موهای زائد زیر بغل، شانه و بازوها میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. وقتی نیازی به شیو روزانه موهای زیر بغلتان نداشته باشید، سریع تر از حمام خارج می شوید و به سایر کارهایتان می رسید. حق انتخاب بیشتری در لباس پوشیدن دارید و می توانید با خیال راحت لباس های زیبایتان را به تن کنید. سایر مزایای لیزر موهای زائد عبارت است از :
  1. از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  2. بدون سوختگی، سوزش و خونریزی
  3. بدون ایجاد حفره و گودی در سطح پوست زیر بغل
  4. بدون جراحی و بخیه
  5. احساس راحتی در حین انجام فرآیند

>> آیا نتایج لیزر موهای زائد دائمی است؟

معمولا لیزر موهای زائد زیر بغل در 6 الی 8 جلسه انجام می شود و تعداد دقیق جلسات در هر فردی متفاوت است. اگر بیمار دوره کامل جلسات لیزر خود را بگذارند، نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد زیر بغل خود خواهد گرفت.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بر میزان تعریق هم تاثیر می گذارد؟

بسیاری از افراد با هدف کاهش میزان تعریق و رفع بوی بد عرق، اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند. در طول لیزر موهای زائد زیر بغل، ساقه موها به طور کامل تخریب می شود و با آسیب فولیکول ها هم هیچ باکتری نمی تواند در ریشه  موها مستقر بشود. دئودورانت ها و سایر محصولات ضد تعریق می توانند میزان تعریق و بوی بد عرق را به طور موقت از بین ببرند ولی لیزر موهای زائد فقط می تواند مکانی که باعث رشد باکنری ها و ترشح غذه های عرق می شود را تخریب کند. میزان تعریق با از بین بردن فولیکول های مو و یا با آسیب به غده های عرق کاهش نمی یابد پس نمی توان به طور قطعی گفت که لیزر می تواند میزان تعریق را کاهش بدهد یا خیر؛ بعضی از بیماران بعد از لیزر شاهد افزایش/ کاهش میزان تعریق در زیر بغل خود هستند و دسته ای دیگر هم هیچ تغییری را احساس نکرده اند. برای کاهش میزان تعریق زیر بغل می توانید بوتاکس تزریق کنید.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل در رفع سیاهی زیر بغل هم واقعا تاثیر دارد؟

روش اصلاح موهای زائد تاثیر بسزایی در تغییر رنگ زیر بغل و سیاه شدن پوست آن دارد. سیاهی زیر بغل بیشتر در اثر شیو با ژیلت بوجود می آید و به محض اینکه فرد روش اصلاح موهای زائد خود را تغییر بدهد، می تواند شاهد تعییرات محسوسی در این ناحیه باشد. بعد از لیزر موهای زائد، ممکن است شاهد تغییر رنگ پوستتان در زیر بغل باشید؛ در بیشتر بیمارانی که زیر بغل تیره ای دارند، لیزر موهای زائد باعث سفید تر شدن این ناحیه می شود.

>> جلسات لیزر موهای زائد و آمادگی بیمار

چند روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد، بیمار باید موهای زیر بغل خود را شیو کند. جلسات لیزر موهای زائد نهایت تا 15 دقیقه طول می کشند. قبل از شروع لیزر باید چشم هایتان را با عینک مخصوص لیزر بپوشانید. در صورتی که آستانه تحملتان خیلی کم است، می توانید از متخصص بخواهید که برای شما از کرم بی حسی استفاده کند. به محض شروع لیزر، در زیر بغلتان کمی احساس سوزش می کنید و شاید هم احساس سوختگی و ایجاد یک خراش کوچک را داشته باشید ولی نباید نگران باشید زیرا دستگاه لیزر هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.

>> اثرات جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از لیزر موهای زائد شاهد کمی تورم و قرمزی در زیر بغلتان هستید که این اثرات جانبی کاملا موقت هستند و مانع از انجام فعایت های روزمره شما هم نمی شوند. عوارض نادری که ممکن است بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل اتفاق بیفتند شامل تاول، تورم شدید، تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار است. یکی از اثرات جانبی که بعضی از بیماران بعد از لیزر احساس می کنند، ایجاد خراش در سطح پوست است. دستگاه لیزر موهای زائد با نور و گرمایی که تولید می کند، ممکن است باعث خراش پوست بعد از اتمام لیزر هم بشود. خراش پوست میتواند شامل قرمز شدن خفیف پوست زیر بغل در طی چند ساعت بشود یا اینکه باعث ایجاد پوسته در زیر بغل بشود. این عوارض طبیعی هستند و باید کمی صبور باشید تا بعد از چند روز خودشان خود به خود برطرف بشوند. برای اینکه از خراش پوست زیر بغلتان بعد از لیزر موهای زائد جلوگیری کنید، می توانید زیر بغلتان را همیشه تمیز و خشک نگه دارید و از صابون ها و دئودورانت ها هم استفاده نکنید. اگر احساس میکنید که در پوستتان کمی خراش ایجاد شده است و یا ملتهب به نطر می رسد، نباید موهای زیر بغلتان را در این شرایط شیو کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

لیپوماتیک ران و بررسی مزایای آن

>> لیپوماتیک ران و پا

لیپوماتیک، فرآیندی است که برای از بین بردن چربی های موضعی در زیر پوست پاها و مخصوصا برای کاهش چربی های موضعی در رانها استفاده می شود و نتایج فوق العاده ای را برای بیمار به دنبال دارد.   لیپوماتیک ران   لیپوماتیک با استفاده از امواج فرا صوت (اولترا سوند) و سیستم مخصوص خود از تکنیک های خاصی برای خارج کردن چربی های ران و پاها استفاده می کند. دقت بالای دستگاه لیپوماتیک همراه با برش 4 میلی متری آن می تواند فرم پاها و ران را به راحتی اصلاح کند. لیپوماتیک ران و پاها، تحت بی حسی موضعی و تزریق آرام بخش انجام می شود. برای اینکه پوست بعد از لیپوماتیک بتواند جمع بشود و سریع تر به حالت اولیه خود باز گردد، بیمار باید به مدت 2 هفته از گن استفاده کند. لیپوماتیک ران و پا، دوره ریکاوری کوتاهی دارد و بیمار بعد از 48 الی 72 ساعت استراحت می تواند به فعالیت های روتین خود بپردازد.

لیپوماتیک ران

>> آشنایی با سیستم لیپوماتیک

لیپوماتیک همان لیپوساکشن ارتقا یافته است که عوارض کمتری را برای بیمار به دنبال دارد. سیستم لیپوماتیک برای تسهیل روند جراحی طراحی شده است و به جراح امکان خروج چربی هایی را از بدن بیمار می دهد که به سختی می توان آنها را از بدن خارج کرد. سیستم لیپوماتیک مثل یک موتور بادی عمل می کند و با هوای فشرده فعال می شود و به کانولا توانایی انجام حرکات سه گانه را می دهد. حرکات سه گانه لوله کانولا شامل حرکات زیگ زایگی، چرخش و لرزش است. این حرکات سه گانه، مسیر مارپیچ مانندی را ایجاد می کنند که هم چربی ها در این مسیر به راحتی تجزیه می شوند و هم امولسیون حاوی سلول های چربی به بیرون کشیده می شود. سیستم لیپوماتیک، جزو تکنیک های پیشرفته لیپواسکالپچر محسوب می شود.

>> لیپوماتیک ران

لیپوماتیک، گزینه ای است که افراد وقتی به سراغ آن می روند که با تغذیه مناسب و ورزش های منظم، نمی توانند چربی های اضافه ران خود را آب کنند. بیمار بعد از لیپوماتیک هم باید سبک زندگی سالمی داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی از لیپوماتیک ران بگیرد. برای لیپوماتیک، ران را به 3 قسمت تقسیم می کنیم:

1- قسمت داخلی ران

هدف بسیاری از زنها از انجام لیپوماتیک ران این است که قسمت داخلی ران هایشان باریک تر به نظر بیاید و در هنگام راه رفتن، ران ها با یکدیگر برخورد نکنند. لیپوماتیک می تواند بخش داخلی ران و پاها را طوری تغییر کند که با نیازهای بیمار هم هماهنگ باشد.

2- قسمت خارجی ران

قسمت خارجی ران هم می تواند به قدری انباشته از سلول های چربی بشود که پاها کوتاه تر به نظر برسند و از میزان جذابیت بدن فرد هم بکاهند.

3- قسمت جلوی ران

وقتی قسمت جلوی ران برآمده باشد، باعث می شود که پایین تنه فرد بسیار چاق به نظر برسد. وقتی در قسمت داخلی/خارجی ران لیپوماتیک انجام می شود، بهتر است همزمان با آن در قسمت جلوی ران هم لیپوماتیک انجام بشود تا پاهای بیمار به تعادل خوبی برسند و با هم تناسب داشته باشند.

>> لیپوماتیک ساق پاها

در گذشته زنهایی که ساق پای چاق و توپری داشتند، سعی می کردند با لباس آن را بپوشانند ولی امروزه برای کاهش سلول های چربی در قسمت ساق پا و همچنین برای بهبود فرم قوزک پا می توان از لیپوماتیک استفاده کرد. ساق پا، زانو و قوزک پا همگی به تکنیک های پیشرفته لیپوماتیک به خوبی جواب می دهند. لیپوماتیک ساق پا در ترکیب با لیپوماتیک قوزک پا انجام می شود و بخش پایینی پاها را هم به کلی تغییر می دهد تا بیمار از نتایج آن لذت برد. البته لیپوماتیک ساق و قوزک پا را می توان به طور جداگانه هم انجام داد.

>> ترکیب لیپوماتیک ران ها و پاها با لیپوماتیک بخش های دیگر

برای اینکه لیپوماتیک ران و پاها بهتر انجام بشود و بیمار هم شاهد نتایج موفقیت آمیزی باشد، می توان همزمان با لیپوماتیک ران و پاها در بخش های دیگر بدن هم تغییراتی را ایجاد کرد و چربی های موضعی بخش های دیگر بدن را با لیپوماتیک استخراج کرد؛ مثلا همزمان با لیپوماتیک ران و پاها، می توان در ناحیه باسن هم فرآیند لیپوماتیک را انجام داد یا لیپوماتیک قفسمت داخلی ران ها را با قسمت جلویی ران ها ادغام کرد و در بعضی از موارد هم می توان لیپوماتیک قسمت داخلی زانوها را همزمان با لیپواماتیک ران انجام داد.

>> مزایای لیپوماتیک ران و پاها

اکثر خانم ها دوست دارند پاهایشان خوش فرم و زیبا باشد؛ لیپوماتیک ران و پاها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد؛ مثلا ترکیب لیپوماتیک ران با لیپوماتیک ساق پا می تواند نتایج فوق العاده زیبایی را برای خانم ها خلق کند. لیپواماتیک ران و پا باعث سوختگی و آسیب سایر بافت های بدن نمی شود و احتمال بافت مردگی در پوست ران بیمار هم بسیار پایین است.

>> دوره ریکاوری لیپوماتیک ران و پاها

لیپوماتیک ران و پاها خونریزی بسیار کمی را به دنبال دارد. بعد از اتمام فرآیند لیپوماتیک، برش های کوچک روی پوست ران و پاها باز هستند و مایعات تزریق شده در این نقاط (مثل مایع بی حسی) در طول روزهای آینده از این شکاف ها خارج می شود. لبته می توان پدهای جاذبی را بر روی این شکاف ها گذاشت و بلافاصله بعد از لیپوماتیک، بیمار باید گن بپوشد. بعد از لیپوماتیک به احتمال زیاد احساس سرگیجه می کنید و خسته تر از همیشه به نظر می رسید و این وضع تا چند روز ادامه خواهد داشت. از گن تا 48 ساعت آینده به طور مرتب استفاده کنید؛ بعد از 48 ساعت می توانید برای گرفتن دوش، گن را دربیاورید ولی بلافاصله دوباره باید آن را به تن کنید. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. به بیماران توصیه می شود که ران و پاهای خود را 3 بار در روز و به مدت 5 الی 6 هفته، عمیقا ماساژ بدهند. اگر از چربی های اضافه ران ها و پاهایتان خسته شده اید و زمان زیادی را در باشگاه صرف انجام حرکات ورزشی می کنید ولی هنوز چربی های اضافه سر جای خود باقی مانده اند و هیچ تغییری هم نکرده اند، می توانید با متخصصهای کلینیک تخصصی پوست و مو رز در مورد لیپوماتیک ران و پاهایتان مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com