کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

>> هزینه کاشت مو در کشور های مختلف

کاشت مو یک روش کاملاً علمی است که در تمامی کشورها از آن برای درمان طاسی در نواحی سر و حتی صورت استفاده می شود. مو به نوبه ی خود در زیبایی صورت بسیار مؤثر است و نبود آن برای هر کسی ناخوشایند است. از این رو از همان ابتدای استفاده از روش کاشت مو تا کنون روز به روز طرفداران این روش ها بیشتر می شوند و افراد بیشتری خود را به دست پزشکان متخصص و تکنسین های پیوند مو می سپارند.   هزینه کاشت مو در دیگر کشورها  

 هزینه کاشت مو بسته به روش اجرایی و میزان فولیکول مو که در بخش مورد نظر باید کاشت شود می تواند بسیار متغیر باشد. در کشور ها در کلینیک های مختلف هم تغییراتی در هزینه های مشاهده می شود. حال می خواهیم ببینیم در دیگر کشورها چه هزینه ای برای کاشت مو پرداخت می شود. هزینه متوسط پیوند مو در ایران بین 3.5 تا 8.5 میلیون تومان است.  

هزینه کاشت مو در دیگر کشورها

>> هزینه کاشت مو در کشورهای دیگر

پیوند مو در کشورهای دیگر نیز هزینه های متعددی دارد. این هزینه ها بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود. البته نمی توان گفت بالا بودن هزینه کاشت مو نشان دهنده ی بهتر بودن نتیجه کار است، همچنین در اکثر اوقات کاری که پزشکان در کشور ما انجام می دهند به دلیل تجربه ی بالاتر بهتر از نتایجی است که بیماران در کشورهای دیگر دریافت می کنند.  

>> کاشت مو در ترکیه

کشور ترکیه در صنعت توریسم حتی در بخش توریسم درمانی هم فعالیت بالایی دارد. کاشت مو نیز در این کشور به وفور صورت می گیرد. از این رو بیشترین پیوند مو نسبت به کشورهای عربی و انگلستان را به خود جذب می کند. قیمت پیوند مو و خدمات در این کشور مناسب تر از دیگر کشورهای اروپایی است. هزینه متوسط کاشت مو در ترکیه حدود 2000 یورو است که بسته به خدمات و کلینیک می تواند کمی بیشتر یا کمتر شود.  

>> کاشت مو در هند

ارزان ترین کشور برای پیوند مو مربوط به کشور هندوستان است. ولی مسافت بالایی که از کشورهای اروپایی تا هند وجود دارد و مهم تر از آن نداشتن اطمینان از خدماتی که در کلینیک های این کشور ارائه می شود نسبت به کشور ترکیه متقاضیان کمتری از کشورهای اروپایی دارد. هزینه متوسطی که برای کاشت مو در هند برآورد می شود 1000 یورو است که رقم بسیار مناسبی است.  

>> کاشت مو در مجارستان

مجارستان هم یکی از ارزانترین کشورهایی است که در اروپا اقدام به کاشت مو در آن هزینه کمتری در بر دارد. علاوه بر این مجارستان یکی از پرطرفدارترین مقاصد پیوند مو برای کشورهایی مانند آلمان، اتریش، سوئیس و ... است. سفرهای هوایی کم هزینه و خدمات پیوند مو خوب با قیمت پایین در این کشور مزید بر علت شده است. هزینه متوسط کاشت مو در مجارستان 1700 یورو است.  

>> کاشت مو در لهستان

لهستان نیز با قیمت بسیار مناسب ارائه خدمات پیوند مو را انجام می دهد. خدماتی از این قبیل در کشور لهستان هم دارای طرفداران زیادی است؛ زیرا پزشکان زیادی از آمریکا از سال 2000 به بعد در این کشور اقدام به بازسازی کلینیک کرده اند و به فعالیت خود ادامه دادند. این کلینیک ها کار خود را به صورت پیشرفته انجام می دهند و باعث شده اند تا جذابیت این عمل در کشور لهستان برای دیگر ساکنان اروپا بیشتر شود. علاوه بر این هزینه کاشت مو به طور متوسط در لهستان 1500 یورو است که قیمت مناسبی محسوب می شود.  

>> کاشت مو در آمریکا

یکی از اولین کشورهایی که در زمینه ی کاشت مو فعالیت خود را شروع کرد و عمل کاشت را توسعه داد، کشور آمریکا نوآوری هایی را هم در زمینه این عمل به وجود آورد و تحقیقات گسترده ای را صورت داد. حال یکی از گرانترین کشورها در این زمینه هم آمریکا است که هزینه متوسط این عمل بین 15000 تا 25000 دلار هزینه را به خود اختصاص داده است.  

>> کاشت مو در تایلند

کشور تایلند نیز یکی از سردمداران این عمل هستند و معتقدند بهترین جراحان را با قیمت پایین در خدمت افراد متقاضی کاشت قرار می دهند. هزینه متوسط کاشت در تایلند چیزی حدود 1000 یورو است که می توان اظهار داشت در واقع قیمت مناسب تری را نسبت به دیگر کشورها حتی ایران به خود اختصاص می دهد. همچنین در این کشور خدمات نیز به نحو احسن در اختیار بیماران قرار می گیرد. این کشور آسیای شرقی برای اهالی آسیا و حتی اروپا مقصدی خوب برای عمل های زیبایی زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر است.  

>> کاشت مو در بریتانیا

یکی از بزرگترین کشورها در زمینه ی عمل زیبایی کاشت مو، بریتانیا است. زنان و مردان زیادی از کشورهای مختلف برای این عمل به این کشور سفر می کنند. هر چند هزینه کاشت در بریتانیا بالاست ولی خیلی از افراد آن را می پذیرند. هزینه متوسط این عمل در بریتانیا معادل 3000 تا 8000 پوند است. این کشور از تکنولوژی های برتر نیز در این زمینه استفاده می کند و نتایج پیوند مو نیز بسیار مطلوب و مورد توجه است.  

>> هزینه کاشت مو در سایر کشورها

در کشورهای دیگر نیز هزینه های متفاوتی برای این عمل مشاهده می شود. به عنوان مثال کاشت مو در اسپانیا حدود 2300 یورو، در فرانسه 4100 یورو، در هلند 3000 یورو هزینه متوسط در بر دارد. البته کیفیت کاشت و جراحی های زیبایی در کشور ما بسیار مورد قبول است به گونه ای که اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی به خوبی به این امر واقفند. از این رو سالانه تعداد زیادی متقاضی از کشورهای اطراف به ایران می آیند تا از خدمات جراحی های زیبایی و پیوند مو توسط متخصصان خبره بهره ببرند. به همین علت اکثر ایرانیان ترجیح می دهند در کشور خود اقدام به کاشت بخش طاسی مو و جراحی های زیبایی بپردازند و نتایجی مطلوب هم می گیرند. این افراد با توجه به نیاز و هزینه خود می توانند از کلینک های مختلف که ممکن است محدوده ی قیمتی مناسب تری داشته باشند را پیدا کرده و از خدمات آن ها بهره ببرند. در این صورت اگر نیاز به ترمیم باشد دسترسی به فرد ارائه دهنده خدمات راحت تر است و نیازی به سفر به کشوری دیگر وجود ندارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

آیا امکان رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد وجود دارد

آیا امکان رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد وجود دارد

>> بررسی رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های معتبر و تایید شده زیبایی پوست و مو، می‌تواند بهترین تاثیر را برای از بین بردن موهای زائد شما را در پی داشته باشد. از بین بردن موهای زائد با لیزر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش دائمی و همیشگی موهای زائد است. با این حال، میزان حذف مو و تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مورد نظر، از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد 

  به بیان ساده تر، در زمینه حذف موهای زائد با روش لیزر درمانی "به یک میزان و اندازه برای همه" وجود ندارد. عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است اثربخشی حذف موهای زائد با لیزر را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می‌توان به نوع پوست افراد، میزان رشد و رنگ موهای زائد ، تکنولوژی و فناوری دستگاه لیزر مورد استفاده و مهارت و میزان تسلط تکنسین و اپراتور هر درمانگاه و کلینیکی اشاره کرد.   رشد مجدد موهای زائد پس از لیزر موهای زائد  

 اگر چه این عوامل ممکن است بر روی روش انجام لیزر موهای زائد موثر باشد، اما اگر شما به یک درمانگاه و کلینیک معتبر و  تخصصی زیبایی پوست و مو که مجهز به کادر درمانی مجرب و آموزش دیده و بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد، مراجعه کنید؛ نتایج به مراتب بهتری دریافت خواهید کرد.  

>> چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند؟

برای درک اینکه چرا جلسات متعدد برای دستیابی به نتایج دائمی از بین بردن موهای زائد تعیین می‌شود، باید بدانید که چگونه دستگاه‌های لیزر موهای زائد کار می کنند. در ادامه ما  تکنولوژی و فناوری مورد استفاده  در این زمینه را برای حذف موهای زائد بیشتر توضیح خواهیم داد. با استفاده از تکنولوژی دستگاه‌های مجهز به فناوری پیشرفته لیزر، تکنسین و اپراتور طیف‌ها و پالس‌های متمرکز از نور لیزر را به ناحیه‌ای که می خواهد موهای زائد برداشته شود، می‌تاباند. این طیف‌ها و پالس‌های نور لیزر در یک طول موج خاص تنظیم شده و تنها ملانین‌ و رنگدانه‌های تیره در موهای زائد را مورد هدف قرار می‌دهد و آنها را از بین می‌برد. اشعه‌های لیزر مستقیما به سمت فولیکول‌های مو می‌رود و آنها را از ریشه از بین می‌برد تا مجددا رشد نکنند. با این حال، لیزر تنها می تواند موهای زائد رشد یافته را مورد هدف قرار دهد، و تکنولوژی و فناوری‌های دستگاه‌های لیزر قدیمی تنها می‌توانستند موهای زائد افرادی که دارای موهای تیره و پوست‌های روشن بودند را از بین ببرند. به همین دلیل است که برای رسیدن به نتایج بهتر، پزشک متخصص جلسات متعدد لیزر موهای زائد را برای افراد مختلف تعیین می‌کند.  

>> لیزر موهای زائد چه تاثیری می‌گذارد؟

>>> مراحل رشد مو

مو نه به صورت پیوسته، بلکه به صورت مرحله‌ای  رشد می‌کند، معمولا هر  4 تا 6 هفته بسته به قسمت و ناحیه‌‌ی بدن ، رشد تازه ای از مو اتفاق می‌افتد. در طول این دوره‌ها، سه مرحله مجزا و متمایز برای رشد موهای افراد وجود دارد:

  1. مرحله آناژن (مرحله رشد)
  2. مرحله کاتاژن (مرحله میانی)
  3. مرحله تلوژن (استراحت)

  فرآیند لیزر موهای زائد فقط در مرحله‌ی آناژن موثر است. خبر خوب این است که تقریبا 75٪ از موهای بدن شما در این مرحله رشد می‌کنند، زیرا طولانی‌ترین چرخه رشد موها در مرحله آناژن قرار دارد. از آنجایی که هر مویی را نمی‌توان در هر جلسه  با لیزر موهای زائد مورد هدف قرار داد، متوجه خواهید شد که برخی از موها چند هفته پس از اولین جلسه شروع فرآیند لیزر درمانی دوباره رشد می کنند. با این حال، موهای بیشتر و بیشتری در جلسات بعدی در مرحله‌ی آناژن مورد هدف  قرار می‌گیرند، که باعث کاهش کلی موها و  صاف و نرم شدن پوست می‌شود. به طور سنتی، لیزر موهای زائد تنها برای یک نوع از پوست و رنگ مو موثر بود. این به این دلیل است که تکنولوژی اولیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی تنها برای رنگ‌های متضاد پوست و مو یعنی موی تیره و پوست روشن موثر بود. این محدودیت باعث شده بود که تا چند سال پیش همه مردم تمایلی به از بین بردن موهای زائد خود با تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های لیزر موهای زائد نداشته باشند و همگان از این روش و راهکار نوین و موثر استقبال نمی‌کردند. با این حال، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه‌های مجهز به فناوری لیزر برای از بین بردن موهای زائد همگان قابل دسترس هستند. فناوری و تکنولوژی دستگاه‌های لیزر موهای زائد امروزی، بدون توجه به نوع پوست و رنگ موی افراد موهای زائد آنها را مورد هدف خود قرار می‌دهند.  

>> دستگاه‌های IPL چگونه کار می‌کنند؟

این دستگاه‌ها جایگزینی ارزان برای دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری لیزر نیستند بلکه دارای فلش لامپ‌های زنون هستند که نور چند طول موجی را برای از بین بردن موهای زائد به موضع مورد نظر می‌فرستند. پوست‌های روشن و موهای تیره ممکن است از این روش جواب بگیرند ولی این روش برای افراد دارای پوست تیره و موهای روشن زیاد جواب نمی‌دهد. به هر حال  لیزر سریع تر و موثرتر است. با استفاده از لیزر شما در زمان و پول خود صرفه جویی می‌کنید. تکنولوژی و فناوری لیزر قابل آموزش به تکنسین‌ها و اپراتورها است. بنابراین، اگر به دنبال گرفتن بهترین نتایج برای  حذف موهای زائد خود هستید از روش لیزر موهای زائد استفاده کنید. اما تکنولوژی و فناوری مورد استفاده دستگاه‌های لیزر موهای زائد بسیار اهمیت دارد. بنابراین در انتخاب درمانگاه و کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو توجه زیادی داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه و کمترین عوارض را از این روش بگیرید حتما به مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو مراجعه کنید. در این مراکز پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو حضور دارند و به شما بهترین مشاوره‌ها قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی و بهترین توصیه‌های در حین و پس از فرآیند را می‌دهند و همواره در کنار شما حضور دارند. همچنین کادر درمانی تمامی نکات ایمنی و بهداشتی را قبل در حین و پس از فرآیند برای بیماران و مراجعه کنندگان رعایت می‌کند تا تجربه‌ای بی نظیر از حضور در این مراکز کسب کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

محدودیت های تزریق بوتاکس چیست

محدودیت های تزریق بوتاکس چیست

>> محدودیت های تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس دارای کاربردهای گسترده ای می باشد و علاوه بر راهکارهای زیبایی برای درمان و بهبودی بسیاری از عارضه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای رفع درد مچ دست که در اثر گرفتگی ماهیچه و مشکلات عصب بروز پیدا کرده باشد، برای بهبود لرزش مچ دست و انگشتان دست، برای بهبودی لرزش پا، بهبودی دیستونی عضلات مختلف بدن مانند گردن، شانه، بازو، افتادگی و شل شدگی پوست اعضای مختلف بدن از جمله گردن، غبغب، پوست دست و پا، زاویه دار کردن صورت، کوچک تر کردن فک صورت، رفع چین و چروک و خط و خطوط صورت و بدن تزریق بوتاکس انجام می دهند.   محدودیت های تزریق بوتاکس  

 اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که آیا تمامی افراد می توانند از تزریق بوتاکس بهره مند شوند یا نه؟ در جواب این سوال باید گفت، که پزشک متخصص قبل از تزریق بوتاکس وضعیت جسمانی و سنی فرد را به خوبی بررسی می کند و سپس مجوز تزریق بوتاکس را صادر می کند، این بدین معنی است که تزریق بوتاکس همراه با محدودیت هایی می باشد و فرد باید از نظر جسمی در شرایط تزریق بوتاکس قرار داشته باشد.   محدودیت های تزریق بوتاکس 

  این نکته را توجه نمایید که با توجه به اینکه تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن صورت می گیرد، ممکن است برخی از بیماری ها و عارضه هایی که سبب محدودیت تزریق بوتاکس می باشد، برای تزریق در ناحیه ای خاص در نظر گرفته شده باشد نه در تمامی ناحیه ها. اما عواملی که سبب محدودیت های تزریق بوتاکس می شوند به دو دسته تقسیم بندی می شوند که می توان به عوامل موقتی و عوامل دائمی اشاره کرد. در ادامه به طور مفصل این عوامل را بحث خواهیم کرد.

>> عواملی که به صورت موقت باعث محدودیت تزریق بوتاکس می شوند

از عواملی که به صورت موقت باعث محدودیت در تزریق بوتاکس می شوند می توان به مصرف برخی داروها اشاره کرد. کاملا واضح است که هدف از مصرف دارو بهبودی یا کنترل بیماری می باشد. برخی داروها می باشند که باید دائما مصرف شوند و حتی مصرف آن ها به مدت یک یا دو روز هم به تعویق نیفتد. اگر بیماری فرد جزو بیماری هایی باشد که باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند و قطع مصرف دارو هم حتی به مدت چند روز برای آن ها خطر آفرین می باشد، نباید به هیچ وجه بوتاکس تزریق نمایند. اما در برخی مواقع فرد برای بیماری ساده ای مثل عفونت خفیف ناشی از سرماخوردگی و یا رقیق کردن خون داروهایی را برای درمان و کنترل مصرف می کند، قطع این داروها به مدت چندین روز ضرر خاصی را متوجه فرد نمی کند و فرد به راحتی می تواند از روش های جایگزین استفاده نماید. این افراد می توانند به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف دارو را قطع نموده و محدودیت تزریق بوتاکس را از بین ببرند. از این دسته داروها می توان به ایبوپروفن، آسپیرین و ادویل، آلیو و موترین اشاره کرد. مصرف برخی از مکمل های غذایی چون قرص های ویتامینه یک هفته قبل از تزریق بوتاکس به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، از این دسته از ویتامین هایی که باید 7 تا 8 روز قبل از تزریق قطع مصرف شوند می توان به ویتامین ای، روغن ماهی یا امگا 3 اشاره کرد. با وجود مزیت های زیادی که داروهای گیاهی و گیاهان دارند اما در برخی موارد باید برای انجام کارهای درمانی مصرف آن ها را محدود کرد، زنجبیل از این دسته از گیاهانی است که باید یک هفته قبل از تزریق مصرف آن قطع گردد. داروی گیاهی جینکوبیلوبا که برای جلوگیری از آلزایمر و افزایش حافظه استفاده می شود نیز از داروهایی می باشد که باید یک هفته قبل از تزریق بوتاکس کاملا قطع مصرف شود. مصرف آنتی بیوتیک هایی چون خانواده ی جنتامایسین، تتراسایکلین و داروهایی چون مهار کننده های آمینو گلیکوزیدی نیز 7 تا 14 روز قبل از تزریق بوتاکس نباید مصرف شوند. به طور کلی داروهای رقیق کننده ی خون، داروهایی که عضلات را شل می کنند، داروهای آرام بخش جزو داروهای محدود کننده ی تزریق می باشند و 7 تا 10 روز قبل از تجویز باید مصرف آن ها قطع شود.

>> بیماری های محدود کننده ی تزریق بوتاکس

با وجود مزیت های زیادی که تزریق بوتاکس دارد، اما برای برخی افراد نه تنها مزیتی در پی نداشته بلکه ممکن است افراد را با عوارض ناخوشایندی روبرو سازد. این افراد، افرادی می باشند که مبتلا به بیماری های خاص بوده و متاسفانه تزریق بوتاکس در آن ها نتیجه بخش نخواهد بود. قبل از تزریق بوتاکس بهتر است که ناحیه ی مورد نظر را بررسی نمایید. ناحیه ای که در آن قرار است بوتاکس تزریق شود باید عاری از زخم سطحی، زخم باز و عمیق، عفونت و تبخال باشد. عفونت و تبخال در ناحیه ی تزریق عوارض بسیار زیادی را در پی دارد و تزریق بوتاکس نتیجه بخش نخواهد بود. افرادی که به بیماری های ریوی مانند آسم و تنگی نفس مبتلا می باشند باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند. بیماران مبتلا به میاستنی گراویس، بیمارانی که مبتلا به ضعف عضلانی می باشند نیز باید از تزریق بوتاکس اجتناب نمایند. افراد مبتلا به نارسایی های کلیوی و بیماری های مزمن کبدی نیز جزو افرادی می باشند که نباید بوتاکس تزریق نمایند. بیماران مبتلا به مشکلات انعقاد خون که داروهایی با دوز بالا مصرف می نمایند نیز باید از تزریق اجتناب نمایند. خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی می باشند، نباید به هیچ عنوان بوتاکس تزریق نمایند. بیماران مبتلا به ام اس نیز از نظر پزشکان نباید برای تزریق توکسین اقدام نمایند، اما در برخی موارد پزشکان برای بهبود لرزش های بدن آن ها مانند دست و انگشتان دوز کمی از بوتاکس را در ناحیه ی معینی تزریق می نمایند. بسیاری از افراد اظهار نظر می کنند که تزریق توکسین باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یا همان بوتاکس محدودیت سنی به دنبال ندارد، در حالی که پزشکان متخصص قبل از تزریق بوتاکس سن فرد را نیز مد نظر قرار می دهند، به عنوان مثال تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت زیر 18 سال مناسب نمی باشد. افراد بالای 70 سال نیز نباید بوتاکس تزریق نمایند.

>> فعالیت هایی که بهتر است قبل از تزریق بوتاکس محدود شوند

با توجه به اینکه برخی افراد بعد از تزریق توکسین با عوارضی چون تورم، کبودی، درد و التهاب و قرمزی مواجه می شوند، بهتر است که افراد از فعالیت هایی که سبب بدتر شدن این عوارض می شود جلوگیری نمایند. نوشیدن الکل، مصرف سیگار، مصرف برخی داروها از فعالیت هایی که باید محدود شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

10 مسئله که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

10 مسئله که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

>> 10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک راهکار و روش نوین برای از بین بردن موهای زائد است. قبل از شروع فرآیند لیزر درمانی برای از بین موهای زائدتان چند چیز وجود دارد که همه باید آنها را بدانند. ما 10 مسئله اصلی را که باید قبل از انجام لیزر موهای زائد بدانید، ذکر کرده ایم، که با دانستن آنها می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

1- لیزر موهای زائد چگونه کار می کند.

در حالی که ما دوست داریم ادعا کنیم که این یک روش جادویی است، ولی واقعیت این است که از بین موهای با لیزر یک روش کاملا علمی و اصولی است! به عبارت ساده‌تر، این کار به این صورت انجام می‌شود: برای از بین بردن موهای زائد هر قسمتی از بدن پرتو لیزر دستگاه‌های مجهز به این فناوری مستقیم به سمت رنگدانه‌های فولیکول‌های موی آن قسمت، تابیده می‌شود. لیزر موهای زائد در شاخه پزشکی زیبایی پوست و مو قرار می‌گیرد و تحت نظارت قوانین سختگیرانه مجامع پزشکی قرار دارد. قبل از مراجعه به هر درمانگاه و کلینیک زیبایی پوست و مو برای لیزر درمانی حتما مطمئن شوید که آن مرکز مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018 باشد.   10 مسئله در مورد لیزر موهای زائد

2- قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

اگر در دو هفته قبل از لیزر موهای زائد، پوستتان در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته باشد، در این مراکز از پذیرش شما امتناع می‌کنند چرا که در این صورت اشعه‌های لیزر هر کدام از رنگدانه‌های روی پوست شما را می‌سوزاند. اگر دوست دارید در فصل تابستان در کنار ساحل دریا یا استخرهای روباز آفتاب بگیرید؛ بهتر است فصل پاییز یا زمستان را برای اینکار انتخاب کنید.  

3- پوست خود را قبل از لیزر موهای زائد برنزه نکنید.

هرگز قبل از لیزر موهای زائد پوست خود را برنزه نکنید. کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو که دارای مجوز و تایید شده هستند؛ هرگز افرادی که پوست خود را مدت کوتاهی قبل از مراجعه به این مراکز برنزه کرده‌اند؛ پذیرش نمی‌کنند. چرا که اشعه‌های لیزر پوست برنزه را می‌سوزانند و عوارض و مشکلات بدی را برای پوست این اشخاص در پی دارند.  

4- قبل از لیزر موهای زائد ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید اما وکس نزنید.

12 تا 14 ساعت قبل از لیزر درمانی، موهای زائد قسمتی از پوست بدنتان که قرار است اشعه‌های لیزر بر روی آنها تابیده شود؛ با تیغ اصلاح کنید. چرا که قرار نیست اشعه‌های لیزر به مدت طولانی بر روی پوست تابیده شود تا آن ناحیه مورد نظر را دچار سوختگی کند. اشعه‌های لیزر بر فولکول‌های ریشه مو تابیده می‌شود و آنها را از ریشه از بین می‌برد.  

5- قبل از لیزر موهای زائد از کرم مرطوب کننده استفاده نکنید.

در روز شروع لیزر درمانی باید پوست شما کاملا حالت طبیعی خود را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در آن روز پوست شما تمیز و عاری از وجود هر گونه کرم مرطوب کننده و دئودورانت بر روی آن باشد، این مسئله حتی باید تا 24 ساعت بعد از لیزر موهای زائد هم رعایت شود.  

6- در مشاوره قبل از لیزر موهای زائد با پزشک مربوطه صادق باشید.

در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و زیبایی، قبل از شروع لیزر موهای زائد پزشک متخصص با بیمار و شخص مراجعه کننده ملاقات کرده و اطلاعاتی از بیماری‌های قبلی و فعلی پوستی وی می‌گیرد. صداقت داشتن و در جریان قرار دادن پزشک متخصص از تمامی بیماری‌ها و اطلاعات پزشکی خود، روند و جریان درمان را بهتر و مطابق میل شما پیش خواهد برد. چرا که پزشک متخصص این اطلاعات پزشکی در مورد شما را به همراه نوع پوست‌تان، در اختیار تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده قرار می‌دهد تا بهترین نتیجه را بگیرید.  

7- انتظارات معقولانه از فرآیند لیزر موهای زائد خود داشته باشید.

قرار نیست در جلسه اول به نتیجه ایده آل و مورد انتظار خود برسید؛ این کار زمانبر است. همچنین نباید از هر روش درمانی‌ای انتظار داشته باشید که 100 درصد انتظارات و توقعات شما را برآورده کند. لیزر موهای زائد هم یک روش درمانی مثل دیگر روش‌های درمانی است و دریافت نتیجه مطلوب و مورد انتظار از آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. رشد مجدد موها در این روش به طور کامل از بین نمی‌رود، بلکه بسیار کمتر نسبت به دیگر روش‌ها می‌شود. برخی از عوامل بیولوژیکی و هورمون‌ها که برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است در رشد مجدد موها نقش دارد.

8- برای گرفتن نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد ثابت قدم باشید.

برای گرفتن بهترین نتایج از لیزر موهای زائد، در فواصل زمانی‌ای که تکنسین و اپراتور برای از سرگیری ادامه روند درمان تعیین می‌کند؛ حتما مراجعه کنید. از بین بردن موهای زائد با لیزر در یک جلسه اتفاق نمی‌افتد؛ بسته به محل درمان، نوع پوست افراد و میزان موهای زائد ناحیه مورد نظر؛ تعداد جلسات درمانی متغیر است. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت، لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد بدن به طور کلی، برای هر قسمت تعداد جلسات متفاوتی نسبت به قسمت دیگر و نسبت به تعداد مو و نوع پوست افراد تعیین می‌شود.  

9- برای بعد از لیزر موهای زائد، از محصولات توصیه شده استفاده کنید.

پوست هر کدام از قسمت‌های تحت تاثیر اشعه‌های لیزر قرار گرفته ممکن است در مواجهه با گرما و حرارت نور خورشید تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل پزشک متخصص با توجه به نوع پوست هر فرد و میزان تحت تاثیر قرار گرفتن پوست او محصولات مراقبتی‌ای برای او تجویز کند. افراد حتما باید از محصولات مراقبت از پوستی توصیه شده توسط پزشک متخصص استفاده کنند. به یاد داشته باشید که پوست بدن شما بعد از لیزر درمانی تا 48 ساعت نسبت به حرارت و گرمی خورشید حساس است که در این زمان باید از آرایش کردن اجتناب کنید و از کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای 50 استفاده کنید.  

10- بعد از لیزر موهای زائد از ورزش کردن و دوش گرم گرفتن اجتناب کنید

ورزش کردن و دوش گرم گرفتن، هر دو فعالیت دمای بدن شما را افزایش می دهد و باعث می‌شود تا بدن‌تان عرق کند تا زمینه‌ی بالقوه‌ی رشد باکتری در آن ناحیه ایجاد شود. این امر می تواند منجر به عفونت یا رشد مجدد موهای زائد شود. بنابراین توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از لیزر موهای زائد از انجام هر گونه فعالیتی که ممکن است دمای بدن شما را افزایش دهد و فولیکول‌های مو را دردناک کند، خودداری کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.

آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

>> لیپوماتیک مجدد

داشتن یک اندام زیبا و جذاب آرزوی هر فردیست که محققان و پزشکان زیبایی با ابداع متد ها و روش های متنوع به دنبال دست یابی به آن بوده اند. در عصر حاضر لیپوماتیک از جمله شیوه های نوین تناسب اندام و لاغری موضعی بدن به شمار می رود اما با اینحال باز هم برگشت چربی ها بعد از لیپوماتیک و احتمال چاقی دوباره بعضی از بیماران را بسیار هراسان و نگران می کند. در واقع آن ها باید بدانند که این نگرانی کاملا بی مورد است و عدم نیاز به لیپوماتیک مجدد با اجرای سبک زندگی سالم امری دست یافتنیست.     لیپوماتیک مجدد

>> آیا بیماران به انجام لیپوماتیک مجدد نیاز پیدا خواهند کرد؟

همانطور که می دانید شیوه های مختلفی جهت لاغری موضعی وجود دارد. روش هایی مانند لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوساکشن همگی با استفاده از دستگاه هایی خاص برای حذف چربی های زاید بدن در اندام هایی که دچار چاقی موضعی هستند بکار می رود. برای اکثریت افراد که تفاوت این روش ها را نمی دانند در نگاه اول هیچ فرقی بین آن ها برایشان وجود ندارد و معمولا نتیجه نهایی و میزان هزینه ای که قرار است بپردازند برایشان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.   لیپوماتیک مجدد   لذا یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد شکل می گیرد اینست که آیا آن ها مجددا هم به انجام جراحی لاغری نیاز پیدا خواهند کرد یا خیر؟ انواع روش های نام برده شده جهت تخلیه چربی های اضافی در بدن فرد دارای اضافه وزن را از شر چربی های اضافی رهایی می بخشد اما نباید فراموش کرد که ماندگار بودن نتایج و نوع عوارض و هزینه ای که برای لاغر شدن بکار می رود همگی در روش های یاد شده با هم متفاوت خواهد بود. در حال حاضر لیپوماتیک از جمله جدیدترین متد هایی می باشد که برای کاهش حجم چربی های اندام ها توسط جراحان زیبایی حاذق در کلینیک های تخصصی انجام می شود و توانسته است با نتایج درخشانی که از خود برجای گذاشته میزان برگشت پذیری چربی ها را به زیر دو درصد برساند. در نتیجه به انجام لیپوماتیک مجدد نیازی نخواهد بود. بدین ترتیب توصیه و پیشنهاد اکثر جراحان زیبایی اینست که آن ها یک روش ایمن و با نتایجی ماندگار را کمترین عوارض ممکن را به همراه دارد انتخاب کنند و آن چیزی نیست جز روش لیپوماتیک که با آخرین متد جراحی روز دنیا انجام می شود.  

>> آیا اعتماد به لاغری با روش لیپوماتیک درست است؟

در جراحی لیپوماتیک به این دلیل که چربی های مازاد یک اندام به صورت مایع از آن تخلیه می شود، تغییر سایز و فرم اندام را می توان به راحتی مشاهده نمود. تا کنون انجام لیپوماتیک مجدد بسیار نادر بوده است و افراد یک اندام را دوبار تحت جراحی لیپوماتیک قرار نمی دهند. این امر به دلیل قابل اعتماد بودن و نوع عملکردی است که در این روش مشاهده می شود. در حقیقت در جراحی لیپوماتیک سلول های چربی از اندام خارج می شوند و حتی اگر فرد باز هم چاقی را پس از آن تجربه کند میزان آن در اندام جراحی شده بسیار اندک خواهد بود. در لیپوماتیک چربی هایی که در زیر پوست قرار دارند تخلیه می شوند. اگر فرد پس از جراحی مراقبت های لازم را انجام دهد و با رعایت رژیم غذایی سالم در حفظ سلامت بدن خود کوشا باشد هرگز نیازی به لیپوماتیک مجدد نخواهد داشت. برخی از افراد با توجه به اینکه می دانند از میزان سلول های چربی بدن کاسته شده است لذا با خیال راحت و اطمینان ازینکه چاق نخواهند شد به پرخوری و نارعایتی می پردازند. در این رابطه باید حتما این موضوع را ذکر کرد که با مشاهده کاهش سایز کم، شکم، پهلو یا ... نباید چاقی بدن را فراموش کرده و با خیال راحت به روال عادی گذشته پرداخت. شاید لیپوماتیک مجدد برای اندام مورد نظر نیاز نباشد اما سایر اندام ها دچار چاقی مفرط می شوند و مهم تر از همه اینکه تناسب اندام و همنواختی ظاهری آن ها از بین می رود. پس بهتر است که با پیشگیری سبک زندگی درست و سالم به سلامت و لاغر بودن اهمیت داد. توجه کنید که متخصصان زیبایی اظهار دارند لیپوماتیک مجدد خیلی کم و به ندرت اتفاق می افتد و در واقع هیچ کدام از بیماران این درخواست را نخواهند داشت. برای اینکه سایر اندام ها نیز چاق نشوند و فرد بتواند همیشه یک روال مناسب و ایده آل را به دنبال داشته باشد بهتر است که از رعایت رژیم های غذایی سالم و ورزش غافل نشود.  

>> با لیپوماتیک یک زندگی سالم را آغاز کنید

برخی از بیماران میزان هزینه ای که قرار است برای لیپوماتیک در نظر بگیرند را بالا می دانند اما هنگامی که نتایج حاصل از آن را می بینند از اینکه این روش را انتخاب کردند بسیار ابراز خرسندی می کنند. داشتن انگیزه برای اینکه افراد بتوانند سالم زندگی کنند امر مهمیست و پس از انجام جراحی لیپوماتیک می توان هم از شر چربی های مازاد اندام چاق بدن خلاص شد و هم به دنبال آن یک زندگی سالم و یک سبک جدید و درست از آن را در پیش گرفت. رعایت یک رژیم غذایی مناسب که در آن افراد شیرینی و کربوهیدرات کمی را مصرف می کنند و به طور منظم و روزانه ورزش می کنند افراد را وارد الگوی مناسب از زندگی خواهد کرد. جالب است بدانید که انجام این راهکار نه تنها موجب انجام لیپوماتیک مجدد نمی شود، بلکه بسیاری از بیماری های جانبی از جمله کبد چرب را نبر برطرف می کند. نکته قابل اهمیت اینجاست که رعایت های بعد از عمل به قدری مهم است که وقتی افراد مراجعه کننده در جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود صحبت می کنند در صورتی که قصد اجرای الگو های درست را نداشته باشند، جراح به آن ها پیشنهاد عمل نخواهد داد چرا که می توانند وزن قبلی خود را مجددا بدست آورند حال با این تفاوت که چربی ها در سایر اندام ها جمع می شوند و چاقی را به وجود می آورند.  

>> حذف لیپوماتیک مجدد و زیباتر شدن سایر اندام ها

در روش پیکرتراشی لیپوماتیک، لاغر شدن و لاغر ماندن بدن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. استفاده از امواج اینفراسونیک برای به وجود آوردن لرزش و نوسان در ناحیه مورد نظر سبب می شود که چربی ها به بهترین نحو ممکن خارج شوند. عدم خراب شدن چربی هایی که جدا شده اند نیز موجب می شود که بتوان مجددا آن را برای زیباتر شدن سایر اندام های بدن بکار برد. لذا به جای اینکه فرد ماده موثری را از دست دهد می تواند سبب زیبایی و جذابیت سایر اندام های بدن نیز شود. لذا با حذف لیپوماتیک مجدد از طریق اجرای سبک زندگی سالم و استفاده از چربی های خرد شده برای افزایش میزان جذابیت سایر اندام ها شما می توانید از برترین روش لاغری دنیا بهره مند شوید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

کلینیک پوست و مو رز ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی در تهران با پیشرفته ترین امکانات می باشد.