کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

ماسک خانگی موهای مرطوب

ماسک خانگی موهای مرطوب

ماسک خانگی موهای مرطوب

افرادی که دارای مو های مرطوب هستند معمولا به خاطر این که پوست سر آن ها چرب می باشد دچار خارش می شوند و راه و روش های مختلفی را برای از بین بردن چربی های موجود امتحان می کنند این مشکل به خصوص در فصل تابستان بیش تر به چشم می خورد. یکی از راه های مناسب برای تنظیم چربی پوست سر استفاده از ماسک های خانگی می باشد.

ماسک خانگی موهای مرطوبدلایلی که نمی خواهید مو های مرطوب داشته باشید!

مردان و زنان بسیار زیادی در سراسر جهان به دلیل مشکلاتی که برای مو هایشان به وجود می آید دچار کلافگی می شوند. هیچ فردی نمی خواهد موهای کاملا خشک و یا مو های مرطوب که چربی بیش از اندازه دارد داشته باشد. بنابراین اکثر مردم به دنبال راهی هستند که میزان چربی پوست سر آن ها را تنظیم کرده و پیچیدگی برای آن ها در این زمینه به وجود نیاورد. زمانی که موهای خود را با استفاده از مواد شوینده شیمیایی و یا شامپوهای آرایشی بهداشتی می شویید رفته رفته باید انتظار داشته باشید که این مواد شیمیایی که به جهت تنظیم چربی پوست سر و موهای مرطوب خود استفاده می کنید باعث بروز مشکلاتی برای شما شود. این مشکلات طیف خاصی نداشته و می تواند ریزش مو، رطوبت و چربی بیش از حد و یا هر چیز دیگری باشد که به نوعی شما را آزرده خاطر خواهد کرد. دلایل مختلفی وجود دارد که مردم معمولا نمی خواهند مو های چرب داشته باشند. یکی از دلایل ساده می تواند برخورد سخت افراد با مو های روغنی و به اصطلاح چرب باشد که علاوه بر ایجاد یک ظاهر نا مناسب برای صورت آن ها سبب خارش پوست سر نیز می شود. پوست سر هر شخصی به چربی های مفید برای تغذیه و همچنین رشد نیاز دارد اما به چربی های مضری که معمولا در مو های مرطوب بیش تر یافت می شود نیاز ندارد.

ماسک خانگی موهای مرطوبچرا موهای شما چرب می شود؟

یکی از دلایلی که باعث چرب شدن بیش از اندازه موهای شما خواهد شد قطعا رژیم غذایی نامناسب است، در کنار رژیم غذایی و تغذیه نادرست، عدم مراقبت از مو و عدم رعایت بهداشت فردی مو نیز می تواند باعث افزایش رطوب و چربی موهای شما شود که در نتیجه می تواند ساختار مو را تضعیف نماید. علاوه بر دو دلیل ذکر شده می توان استفاده بیش از اندازه از محصولات مراقبتی را نیز به عنوان یکی از دلایل اصلی و متداول موهای مرطوب دانست. از دیگر دلایلی که مردم به مو های مرطوب دچار می شوند تغییرات هورمونی می باشد. دلیل فوق بیش تر در افرادی که موهایشان بیش از اندازه صاف می باشد ظاهر می شود. معمولا افرادی که موهای صاف دارند در مقایسه با دیگر افراد بیشتر در معرض چرب شدن موها هستند و در نتیجه باید حساسیت بیشتری برای مراقبت از موهای خود به خرج دهند. راه حل های بسیار زیادی وجود دارد که می تواند باعث رفع مشکل موهای مرطوب و چرب شود اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که مردم امروزه دیگر به مواد شیمیایی اعتماد ندارند و نمی خواهند از این مواد استفاده کنند و یا در بدترین شرایط توقع دارند به ندرت از آن استفاده کنند. روش های خانگی و طبیعی بسیار زیادی وجود دارد که چاره ی درد مو های مرطوب می باشد. روش های خانگی و طبیعی علاوه بر این که عوارض خاصی را برای عموم مردم به وجود نمی آورند بلکه می توانند راه حل مناسبی برای رفع چربی بیش از حد مو نیز باشد. ماسک های مویی که در منزل و با استفاده از مواد طبیعی درست می شوند معمولا کم ترین هزینه را برای شما به همراه خواهد داشت و در مقایسه با محصولات شیمیایی کاملا مقرون به صرفه تر هستند.

بهترین ماسک های خانگی برای مو های مرطوب

با رسیدن فصل تابستان معمولا چرب شدن مو ها برای کسانی که مو های مرطوب دارند بیش تر از هر زمان دیگری به وجود می آید. برای هیدراته کردن و تقویت پایه موهای چرب و همچنین رفع چربی و رطوبت بیش از حد آن عموم مردم می توانند از ماسک های خانگی استفاده کنند، ماسک های خانگی نه تنها در هر خانه ای یافت می شود بلکه بدون هیچ عوارضی می تواند شما را به اهداف مورد نظرتان نزدیک نماید.

ماسک آب لیمو و آب سرکه سیب

از جمله ماسک هایی که برای مو های چرب مورد استفاده قرار می گیرد ماسک آب لیمو و آب سرکه سیب می باشد. ماسک موی فوق سطح PH و همچنین میزان چربی پوست سر را به راحتی تحت کنترل در می آورد. برای استفاده از این ماسک آب یک لیمو تازه را بگیرید و با یک فنجان سرکه سیب مخلوط کرده و 15 دقیقه بر روی مو های خود قرار دهید.

ماسک جوش شیرین و ماست

از ماسک های جذاب و فوق العاده کار ساز می توان به ماسک مویی که با استفاده از جوش شیرین و همچنین ماست ساخته می شود اشاره کرد. جذب چربی با کیفیت و کمیت بسیار مناسب از خاصیت های جوش شیرین است و به گونه ای این خاصیت جوش شیرین سبب کنترل PH پوست سر می گردد و مو های مرطوب فرد به طور کاملا مناسبی توسط این ماسک کنترل و اصلاح می شود. برای تهیه ماسک جوش شیرین و ماست کافی است یک قاشق چای خوری جوش شیرینی و یک فنجان ماست را باهم مخلوط کنید، پس از آماده شدن ماسک قبل از اینکه موهای خود را بشویید می توانید این ماسک را به موهای خود بزنید و سپس آن را آب بکشید تا تاثیرات فوق العاده آن را مشاهده کنید.

ماسک تخم مرغ و آب لیمو

ماسک تخم مرغ و آب لیمو برای موهای چرب نیز یکی از ماسک هایی است که توسط عموم مردم برای رفع مشکلشان مورد استفاده قرار می گیرد. آب لیمو حاوی ویتامین C می باشد که سبب جذب چربی های اضافی مو های مرطوب می شود. برای تهیه این ماسک یک عدد سفیده ی تخم مرغ و همچنین آب یک لیمو تازه را با هم مخلوط کرده و بر روی مو های چرب به مدت 30 دقیقه قرار دهید.

ماسک عسل و موز

استفاده از ماسک عسل و موز برای کسانی که موهای چرب دارند بسیار عالی و موثر است. ترکیب این دو ماده علاوه بر این که بسیار خوشمزه می باشد در عین حال می تواند یک ماسک مقوی نیز برای greasy hair محسوب شود. موز دارای مواد معدنی و ویتامین فراوانی است و باعث می شود چربی اضافی مو های مرطوب گرفته شود. این ماسک را باید با استفاده از یک موز و همچنین میزان عسل مورد نیاز تهیه کنید و به مدت 20 دقیقه آن را روی پوست سر خود قرار دهید. همه ی این ماسک های خانگی برای این که برای شما نتیجه بخش باشند نیازمند استفاده مرتب و همچنین نسبتا طولانی مدت هستند. کسانی که می خواهند با این روش چربی های پوست سر خود را تنظیم کنند نباید در استفاده از آن ها زیاده روی کنند و باید صبر و حوصله ی کافی به خرج دهند تا بتوانند از این روش بسیار خوب و بدون عوارض نتایج لازم را بگیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.