کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز

کلینیک رز ارائه دهنده خدمات : کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس ||| www.rozclinic.com

نتیجه کاشت مو بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟

نتیجه کاشت مو بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟

نتیجه کاشت مو بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟

ریزش و طاسی مو امروزه بسیار شایع شده و اعتماد به نفس و زندگی افراد را تحت شعاع قرار می دهد. کاشت مو یکی از پرطرفدارترین و مناسب ترین روش ها برای رفع مشکل طاسی است که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. نتیجه کاشت مو بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟انجام این درمان زیبایی ویژگی های مثبت بسیاری را به همراه خواهد داشت و یکی از این ویژگی ها توانایی بالای این روش برای رسیدن به نتیجه دلخواه است به طوری که اکثر افرادی که این درمان را امتحان می کنند نتیجه ای قابل قبول و شگفت انگیز را مشاهده خواهند کرد. پیشرفت در علم و تجهیزات پزشکی باعث شده تا کاشت مو دقیق تر از قبل انجام شود اما انجام این زیباسازی مشکلاتی را نیز به دنبال دارد که یکی از بزرگترین مشکلات این روش مدت زمانی است که افراد برای رسیدن به نتیجه ی کامل باید تحمل کنند. لازم به ذکر است که مدت زمان رسیدن به نتیجه ی مطلوب در روش کاشت مو برای هر فردی متفاوت است به این صورت که برخی از مراجعه کنندگان پس از 6 ماه موهایی بلند و ضخیم خواهند داشت. ممکن است برخی دیگر که روند رشد مو های آن ها کند تر است، چنین نتیجه ی مطلوبی را حتی بعد از گذشت این مدت دریافت نکرده باشند؛ اما این بدین معنی نیست که رشد مجدد موهای آنها ممکن نبوده و پیوند مو جوابگوی نیاز آنها نیست. بنابراین در صورتی که رشد موهای شما کند تر از دیگران طی می شود نگران کننده نبوده و فقط باید صبور باشید زیرا از بین مراجعه کنندگانی که این روش را انجام می دهند اکثر افراد تا 12 ماه بعد از انجام کاشت مو نتیجه ی مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

نتیجه کاشت مو بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟روند رشد موهای پیوند شده تا رسیدن به نتیجه ی کامل

کاشت مو یک روش بسیار ساده است. موهای پشت و اطراف سر به طور عادی و ژنتیکی برنامه ریزی شده اند تا رشد کنند و ریزش نداشته باشند اما در سایر نواحی سر بخصوص قسمت تاج سر در صورتی که مراقبت های لازم صورت نگیرد بسیار آسیب پذیر خواهند بود و پس از مدتی نازک می شود و از بین می روند. بنابراین اگر اقدامی صورت نگیرد و درمانی انجام نشود ریزش مو شدید و شدید تر می شود تا جایی که به طاسی مو منجر خواهد شد. برای انجام کاشت مو شما نیاز به برداشت مو دارید. روش های برداشت، برای پیوند مو به سایر نواحی عبارتند از روش نواری که روش FUT نامیده می شود و روش برداشت واحدی مو که FUE نامیده می شود. در برداشت نواری قسمتی از پوست پشت و یا اطراف سر برداشته شده و زیر میکروسکوپ فولیکول ها و ساقه های مو از روی سطح آن برداشته می شود؛ اما در برداشت واحدی مو نیازی به جدا کردن پوست نیست و موهای مورد نیاز توسط دستگاهی به طور مستقیم با ایجاد سوراخ هایی بر روی پوست سر، مو را از روی سر جدا می کند. مو های پیوند شده به چند مرحله برای رشد نیاز دارند. در مرحله ی اول که بین 1- 4 ماه به طول می انجامد مو های پیوند شده دچار ریزش خواهند شد. به طور معمول در این مرحله هیچگونه رشدی در مو ها مشاهده نمی شود. در مرحله ی دوم که 4_8 ماه از پیوند مو می گذرد، موهای جدید به تدریج ظاهر می شوند اما دقت داشته باشید که سرعت رشد در قسمت های مختلف سر متفاوت خواهد بود. در مرحله ی سوم که بین ماه های 8_12 اتفاق می افتد موهای رشد کرده به تدریج ضخیم می شوند.

آیا نتایج حاصل از کاشت مو دائمی است؟

با توجه به این که موهایی که پیوند می شوند از ناحیه ی پشت و اطراف سر که معروف به ناحیه ی دائمی هستند برداشته می شوند، در اکثر موارد در طولانی مدت چرخه ی خود را حفظ می کنند اما ممکن است در این باره استثناهایی نیز وجود داشته باشد. مراجعه کنندگان با انجام مراقبت های مناسب می توانند از بروز مشکلات جلوگیری کرده و موهایی دائمی داشته باشند. همچنین در بعضی از موارد ممکن است مراجعه کنندگان برای رسیدن به اهداف خود به کاشت مو به دو یا چندین درمان نیاز داشته باشند. با این که برای انجام کاشت مو زمان زیادی را باید تحمل کنید تا به نتیجه برسید اما کاشت مو معمولا بهترین و مناسب ترین گزینه برای رفع طاسی است و ارزش انتظار طولانی مدت را دارد همچنین موهایی که رشد می کنند مانند مو های اطراف و پشت سر خواهند بود بنابراین نمی ریزند و دائمی هستند.

راهکار های افزایش سرعت رشد مو و مشاهده نتیاج نهایی

انجام prp به پوست سر یکی از اصلی ترین راهکار هایی است که می تواند به رشد مو کمک کند تا یک کاشت مو موفق داشته باشیم. برخی از دارو ها می توانند به رشد مو ها و همچنین جلوگیری از ریزش موی شما کمک کنند بنابراین ممکن است پزشک شما دارویی را برای تقویت موهای شما توصیه کند. همچنین استفاده از دارو های تقویتی نیز می تواند نقش مهمی را برای سلامت موها ایفا کنند زیرا با استفاده این دارو ها بدن مواد مورد نیاز برای تقویت مو را دریافت می کند و رشد مو ها با سرعت بیشتری انجام می گیرد. تغذیه ی مناسب و مصرف سبزیجات نیز یکی از عواملی است که بر رشد مو و حفظ چرخه ی مو تاثیر گذار است. همچنین روش های دیگری مانند استفاده از پماد و شامپو نیز برای رفع مشکل طاسی و درمان ریزش مو استفاده می شوند اما معمولا هیچ کدام از آنها کارایی کاشت مو را ندارند و نمی توانند جایگزین پیوند مو شوند. در صورتی که پس از گذشت مدتی از انجام پیوند مو متوجه شدید که موهای پیوند شده در حال ریختن و از بین رفتن است نگران نباشید زیرا این اتفاق امری طبیعی است و شما پس از مدتی رشد دوباره ی مو های پیوند شده را مشاهده می کنید. بنابراین نتیجه اولیه ی کاشت مو می تواند اندکی ناامید کننده باشد اما نتیجه ای که چند هفته بعد از کاشت مو دریافت می کنید نتیجه ی پایانی نیست و برای مشاهده ی نتیجه ی پایانی شما به اندکی صبر و تحمل نیاز دارید.

سخن آخر

همانطور که ذکر شد کاشت مو تاثیر فوق العاده ای بر روی چهره ی شما می گذارد و روشی ساده است که در اکثر مواقع نتیجه ی مطلوب و مناسبی را به همراه دارد اما کاشت مو یا پیوند مو نیز مانند سایر درمان های زیبایی متدها، روش ها و تکنیک های خاص خود را دارد. لازمه ی به دست آمدن یک نتیجه ی مطلوب و مناسب رعایت تمامی استاندارد ها و نکات مربوط به این درمان است. در یک کلینیک معتبر تمامی این استاندارد ها رعایت می شود بنابراین نتیجه ای بسیار شگفت انگیز را به همراه خواهد داشت. همچین پشتیبانی و پاسخ دادن به سوالات شما نیز می تواند نگرانی ها و استرس را از شما دور کند بنابراین می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو معتبر و حرفه ای از این امکانات بهره ببرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.